Запис Детальніше

Стратегія розвитку маркетингу підприємства в умовах економічної нестабільності

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія розвитку маркетингу підприємства в умовах економічної нестабільності
 
Creator О. В. Коцюруба
С. В. Козловський
 
Subject Статті
2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description В даній статті проведено дослідження маркетингової стратегії розвитку підприємства та фактори їх впливу. Запропоновано активно використовувати матрицю аналізу сприятливих зовнішніх можливостей та ризиків підприємства.
 
Date 2011-01-20
2011-01-20
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/2689
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=2689