Стратегія розвитку маркетингу підприємства в умовах економічної нестабільності
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія розвитку маркетингу підприємства в умовах економічної нестабільності
|
|
Creator |
О. В. Коцюруба
С. В. Козловський |
|
Subject |
Статті
2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
В даній статті проведено дослідження маркетингової стратегії розвитку підприємства та фактори їх впливу. Запропоновано активно використовувати матрицю аналізу сприятливих зовнішніх можливостей та ризиків підприємства.
|
|
Date |
2011-01-20
2011-01-20 2011 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/2689
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=2689
|
|