Інтернет-реклама
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-реклама
|
|
Creator |
О. М. Герасимчук
Т. Г. Гапчак |
|
Subject |
Статті
2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
В статті розглянуто основні схеми ведення рекламних кампаній в інтернет, оцінено ефективність мережі інтернет як рекламного середовища. Визначено основні особливості і властивості інтернету як основного засобу реклами.
|
|
Date |
2011-01-27
2011-01-27 2011 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/2781
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=2781
|
|