Запис Детальніше

Інтернет-реклама

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-реклама
 
Creator О. М. Герасимчук
Т. Г. Гапчак
 
Subject Статті
2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description В статті розглянуто основні схеми ведення рекламних кампаній в інтернет, оцінено ефективність мережі інтернет як рекламного середовища. Визначено основні особливості і властивості інтернету як основного засобу реклами.
 
Date 2011-01-27
2011-01-27
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/2781
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=2781