Запис Детальніше

Маркетинг органічної продукції

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг органічної продукції
 
Creator С. В. Мамалига
 
Subject Статті
2011. Випуск 8(48)/ Серія: Сільськогосподарські науки / Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description У статті розглянуто питання формування та тенденцій розвитку ринку органічної продукції у світі та в Україні; виділено проблеми маркетингу органічної продукції; приведено основні напрямки маркетингової діяльності підприємства-виробника органічної продукції.
 
Date 2011-09-21
2011-09-21
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/3593
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=3593