Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия
Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства Holistic marketing in the business interaction between enterprises |
|
Creator |
Криковцев, Олександр Олексійович
Криковцев, Александр Алексеевич Krikovtsev, Aleksandr Alekseevich |
|
Subject |
холистический маркетинг
бизнес взаимодействия СRM стратегия партнерство холістичний маркетинг бізнес взаємодії СRM стратегія партнерство holistic marketing business collaboration CRM strategy partnership |
|
Description |
У статті розглядаються питання використання концепції холістичного маркетингу як базису інтегрованих взаємодій фірми з клієнтом. Аналізуються основні параметри системи досліджуваної маркетингової парадигми у взаємозв’язку з певними цінностями кожного учасника. Наводиться авторська трактовка еволюційних етапів розвитку взаємодій партнерів з ринкових контактів.
В статье рассматриваются вопросы применения концепции холистического маркетинга как базиса интегрированных взаимодействий фирмы с клиентом. Анализируются основные параметры системы исследуемой маркетинговой парадигмы во взаимосвязи с определением ценности каждого участника. Приводится авторская трактовка эволюционных этапов развития взаимодействий партнеров по рыночным контактам. The article examines the holistic concept of marketing as a basis of integrated interactions with client firms. The main parameters of the system studied in relationship marketing paradigm with specific values of each participant. The author's interpretation of evolutionary stages of development partners in the interactions of market contacts. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-24T10:22:13Z
2012-01-24T10:22:13Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Криковцев А.А. Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия / А.А. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 85-89
2218-5411 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869 |
|
Language |
ru
|
|