Запис Детальніше

Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия
Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства
Holistic marketing in the business interaction between enterprises
 
Creator Криковцев, Олександр Олексійович
Криковцев, Александр Алексеевич
Krikovtsev, Aleksandr Alekseevich
 
Subject холистический маркетинг
бизнес
взаимодействия
СRM
стратегия
партнерство
холістичний маркетинг
бізнес
взаємодії
СRM
стратегія
партнерство
holistic marketing
business
collaboration
CRM
strategy
partnership
 
Description У статті розглядаються питання використання концепції холістичного маркетингу як базису інтегрованих взаємодій фірми з клієнтом. Аналізуються основні параметри системи досліджуваної маркетингової парадигми у взаємозв’язку з певними цінностями кожного учасника. Наводиться авторська трактовка еволюційних етапів розвитку взаємодій партнерів з ринкових контактів.
В статье рассматриваются вопросы применения концепции холистического маркетинга как базиса интегрированных взаимодействий фирмы с клиентом. Анализируются основные параметры системы исследуемой маркетинговой парадигмы во взаимосвязи с определением ценности каждого участника. Приводится авторская трактовка эволюционных этапов развития взаимодействий партнеров по рыночным контактам.
The article examines the holistic concept of marketing as a basis of integrated interactions with client firms. The main parameters of the system studied in relationship marketing paradigm with specific values of each participant. The author's interpretation of evolutionary stages of development partners in the interactions of market contacts.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-24T10:22:13Z
2012-01-24T10:22:13Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Криковцев А.А. Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия / А.А. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 85-89
2218-5411
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
 
Language ru