Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации
Методика аналізу асортименту на основі застосування моделей оптимізації Method of product portfolio analysis based on optimization models |
|
Creator |
Лозюк, Віолета Миколаївна
Лозюк, Виолетта Николаевна Lozyuk, Violeta Mykolaivna |
|
Subject |
ассортиментная единица
портфель оптимальный ассортиментный портфель доходность риск асортиментна одиниця портфель оптимальний асортиментний портфель дохідність ризик SKU portfolio optimal product portfolio profitability risk |
|
Description |
Дослідження присвячено оптимізації структури асортиментного портфеля торговельного підприємства з використанням принципів інвестиційного моделювання. У роботі отримали подальший розвиток моделі оптимізації інвестиційного портфеля, що дозволило застосувати відомі методики Марковіца і Шарпа з метою визначення оптимального товарного портфеля торгового підприємства. Адаптовані до товарного ринку моделі оптимізації рекомендується до застосування в діяльності підприємств торгівлі.
Исследование посвящено оптимизации структуры ассортиментного портфеля торгового предприятия с использованием принципов инвестиционного моделирования. В работе получили дальнейшее развитие модели оптимизации инвестиционного портфеля, что позволило применить известные методики Марковица и Шарпа с целью определения оптимального товарного портфеля торгового предприятия. Адаптированные к товарному рынку модели оптимизации рекомендуются к применению в деятельности предприятий торговли. The research is devoted to optimization of the structure of product portfolio of trading company with using the principles of the investment modeling. We further developed the models of investment portfolio optimization, using the known Markowitz and Sharp methods to determine the optimal portfolio of trade company. Adapted to the goods market the models in this study could be applied to the business of trade companies. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-24T10:36:09Z
2012-01-24T10:36:09Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лозюк В.Н. Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации / В.Н. Лозюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 90-95.
2218-5411 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23870 |
|
Language |
ru
|
|