Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства
|
|
Creator |
Захарчин, Г. М.
|
|
Subject |
організаційна культура
маркетингова субкультура ціннісні ринкові орієнтири соціально-етичний маркетинг гармонізація стандарти поведінки соціальне партнерство корпоративний імідж organizational culture marketing subculture socialethics marketing |
|
Description |
The necessity of forming of marketing subculture is reasonable as a component organizational culture of enterprises; signs, functions and principles of marketing subculture, are distinguished; her role is reflected in stimulation of necessities of humanism character and distribution of practice of the socialethics marketing; directions of development of marketing subculture are described, the basic valuable-regular elements of marketing subculture are marked. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової субкультури як складової організаційної культури підприємств; виділено ознаки, функції та принципи маркетингової субкультури; висвітлено її роль у стимулюванні потреб гуманістичного характеру та поширенні практики соціально-етичного маркетингу; охарактеризовано напрями розвитку маркетингової субкультури, зазначено основні ціннісно-регулятивні елементи маркетингової субкультури. |
|
Date |
2012-01-25T12:42:17Z
2012-01-25T12:42:17Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Захарчин Г. М. Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 43-47. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11322 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|