Запис Детальніше

Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства
 
Creator Захарчин, Г. М.
 
Subject організаційна культура
маркетингова субкультура
ціннісні ринкові орієнтири
соціально-етичний маркетинг
гармонізація
стандарти поведінки
соціальне партнерство
корпоративний імідж
organizational culture
marketing subculture
socialethics marketing
 
Description The necessity of forming of marketing subculture is reasonable as a component organizational culture of enterprises; signs, functions and principles of marketing subculture, are distinguished; her role is reflected in stimulation of necessities of humanism character and distribution of practice of the socialethics marketing; directions of development of marketing subculture are described, the basic valuable-regular elements of marketing subculture are marked. Обґрунтовано необхідність формування маркетингової субкультури як складової організаційної культури підприємств; виділено ознаки, функції та принципи маркетингової субкультури; висвітлено її роль у стимулюванні потреб гуманістичного характеру та поширенні практики соціально-етичного маркетингу; охарактеризовано напрями розвитку маркетингової
субкультури, зазначено основні ціннісно-регулятивні елементи маркетингової субкультури.
 
Date 2012-01-25T12:42:17Z
2012-01-25T12:42:17Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Захарчин Г. М. Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 43-47. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11322
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки