Запис Детальніше

Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу
Концептуальные основы формирования системы управления потенциалом инновационного развития предприятия, основанные на принципах маркетинга
Conceptual bases of formation of the system of management of innovation development potential of an enterprise on the principles of marketing
 
Creator Васильєва, Тетяна Анатоліївна
Васильева, Татьяна Анатольевна
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Лєонов, Сергій Вячеславович
Леонов, Сергей Вячеславович
Leonov, Sergii Viacheslavovych
Кривич, Яна Миколаївна
Кривич, Яна Николаевна
Krivich, Yana Mykolaivna
 
Subject система
свойства
принципы
инновационный потенциал
управление инновационным потенциалом
system
properties
principles
innovative potential
management of innovative potential
система
властивості
принципи
інноваційний потенціал
інноваційним потенціалом
 
Description У статті розвинуто теоретико-методичні засади системного підходу при управлінні потенціалом інноваційного розвитку, а також формалізовано теоретичні засади структурно-логічної побудови комплексної системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств.
В статье развиты теоретико-методические принципы системного подхода при управлении потенциалом инновационного развития, а также формализированы теоретические принципы структурно-логического построения комплексной системы управления потенциалом инновационного развития предприятий.
Theoretical and methodological principles of a systematic approach during managing the potential of innovation development are developed in the article. Theoretical framework of structural and logical construction of the complex system of management of the potential of innovation development of enterprises is formalized.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-25T08:11:06Z
2012-01-25T08:11:06Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Васильєва Т.А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т.А. Васильєва, С.В. Лєонов, Я.М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 160-171.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907
 
Language uk