Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу
Концептуальные основы формирования системы управления потенциалом инновационного развития предприятия, основанные на принципах маркетинга Conceptual bases of formation of the system of management of innovation development potential of an enterprise on the principles of marketing |
|
Creator |
Васильєва, Тетяна Анатоліївна
Васильева, Татьяна Анатольевна Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Лєонов, Сергій Вячеславович Леонов, Сергей Вячеславович Leonov, Sergii Viacheslavovych Кривич, Яна Миколаївна Кривич, Яна Николаевна Krivich, Yana Mykolaivna |
|
Subject |
система
свойства принципы инновационный потенциал управление инновационным потенциалом system properties principles innovative potential management of innovative potential система властивості принципи інноваційний потенціал інноваційним потенціалом |
|
Description |
У статті розвинуто теоретико-методичні засади системного підходу при управлінні потенціалом інноваційного розвитку, а також формалізовано теоретичні засади структурно-логічної побудови комплексної системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств.
В статье развиты теоретико-методические принципы системного подхода при управлении потенциалом инновационного развития, а также формализированы теоретические принципы структурно-логического построения комплексной системы управления потенциалом инновационного развития предприятий. Theoretical and methodological principles of a systematic approach during managing the potential of innovation development are developed in the article. Theoretical framework of structural and logical construction of the complex system of management of the potential of innovation development of enterprises is formalized. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-25T08:11:06Z
2012-01-25T08:11:06Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Васильєва Т.А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т.А. Васильєва, С.В. Лєонов, Я.М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 160-171.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907 |
|
Language |
uk
|
|