Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства
Маркетинговые дифференциаторы инновационности и их использование при формировании стратегии предприятия Marketing’s differentiators for innovation and their application for forming enterprise strategy |
|
Creator |
Криковцева, Ніна Олександрівна
Криковцева, Нина Александровна Krikovtseva, Nina Oleksandrivna |
|
Subject |
маркетинг
диференціатори інноваційність стратегія продукти харчування маркетинг дифференциаторы инновационность стратегия продукты питания marketing differentiator innovation strategy food stuffs |
|
Description |
У статті розглянуто основні стратегічні зусилля підприємства на різних стадіях пропонування. Наведено результати впливу елементів інноваційності на комплекс маркетингових засобів підприємств сегменту продуктів харчування. Виявлено узагальнені можливості і загрози макросередовища щодо інноваційних зусиль діагностованих підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 В статье рассмотрены основные стратегические усилия предприятия на разных стадиях предложения. Приведены результаты влияния элементов инновационности на комплекс маркетинговых средств предприятий сегмента продуктов питания. Выявлены обобщенные возможности и угрозы макросреды, касающиеся инновационных усилий диагностированных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 The article describes the main strategic focus of the enterprise at different stages of the proposal. The results of the influence of elements of the innovation on a set of marketing tools business segment of food products. Revealed generalized opportunities and threats of the microenvironment on the innovative efforts of enterprises diagnosed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-25T08:34:50Z
2012-01-25T08:34:50Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Криковцева Н.О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства / Н.О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 185-189.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 |
|
Language |
uk
|
|