Запис Детальніше

Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства
Маркетинговые дифференциаторы инновационности и их использование при формировании стратегии предприятия
Marketing’s differentiators for innovation and their application for forming enterprise strategy
 
Creator Криковцева, Ніна Олександрівна
Криковцева, Нина Александровна
Krikovtseva, Nina Oleksandrivna
 
Subject маркетинг
диференціатори
інноваційність
стратегія
продукти харчування
маркетинг
дифференциаторы
инновационность
стратегия
продукты питания
marketing
differentiator
innovation
strategy
food stuffs
 
Description У статті розглянуто основні стратегічні зусилля підприємства на різних стадіях пропонування. Наведено результати впливу елементів інноваційності на комплекс маркетингових засобів підприємств сегменту продуктів харчування. Виявлено узагальнені можливості і загрози макросередовища щодо інноваційних зусиль діагностованих підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
В статье рассмотрены основные стратегические усилия предприятия на разных стадиях предложения. Приведены результаты влияния элементов инновационности на комплекс маркетинговых средств предприятий сегмента продуктов питания. Выявлены обобщенные возможности и угрозы макросреды, касающиеся инновационных усилий диагностированных предприятий.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
The article describes the main strategic focus of the enterprise at different stages of the proposal. The results of the influence of elements of the innovation on a set of marketing tools business segment of food products. Revealed generalized opportunities and threats of the microenvironment on the innovative efforts of enterprises diagnosed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-25T08:34:50Z
2012-01-25T08:34:50Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Криковцева Н.О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства / Н.О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 185-189.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
 
Language uk