Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень
Формирование механизма взаимодействия автотранспортного предприятия с субьектами рынка международных грузовых перевозок Formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise with subjects the market of the international freight traffics |
|
Creator |
Пономарьова, Наталія Миколаївна
Пономарёва, Наталия Николаевна Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna Пономарьов, Андрій Миколайович Пономарёв, Андрей Николаевич Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych |
|
Subject |
маркетинг
логістика концепція суб’єкт ринку клієнтозабезпеченість маркетинг логистика концепция субъект рынка клиентообеспеченость marketing logistics concept subject of market clientenoughtable |
|
Description |
Висвітлюється питання формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства (АТП) на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МВАП) із суб’єктами ринку. Надана характеристика основних суб’єктів, що діють на ринку МВАП. Запропонована інновативна модель «карта клієнтозабезпеченості АТП» на ринку МВАП.
Освещает вопрос формирования механизма взаимодействия автотранспортного предприятия (АТП) на рынке международных грузовых автомобильных перевозок (МГАП) с субъектами рынка. Предоставленна характеристика основных субъектов, которые действуют на рынке МГАП. Предложена инновативна модель «карта клиентообеспеченности АТП» на рынке МГАП. Takes up a question of formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise (MТC) in the market of the international cargo automobile transportations (ICAT) with subjects of the market. Given the characteristic of the basic subjects which operate in market ICAT. The innovation model “card clientenoughtable MТC” in market of ICAT is offered. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-25T08:52:54Z
2012-01-25T08:52:54Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пономарьова Н.М. Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень / Н.М. Пономарьова, А.М. Пономарьов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 196-201.
2218-5411 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913 |
|
Language |
uk
|
|