Запис Детальніше

Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової
Создание механизма инновационной безопасности предприятия на основе маркетинговой составляющей
Creation of the mechanism of innovative safety of the enterprise on the basis of a marketing component
 
Creator Ваганова, Людмила Василівна
Ваганова, Людмила Васильевна
Vaganova, Liudmyla Vasylivna
 
Subject інноваційна безпека
схема організаційно-економічного механізму (СОЕМ)
принципи
маркетингова складова впровадження інновацій
инновационная безопасность
схема организационно-экономического механизма (СОЭМ)
принципы
маркетинговая составляющая внедрения инноваций
innovative safety
scheme of organizational economic mechanism (SОЕМ)
principles
marketing component of introduction of innovations
 
Description У статті розглянуто засади створення інноваційної безпеки підприємства, запропоновано схему організаційно-економічного механізму забезпечення та виокремлено принципи її формування. Визначено місце маркетингової складової впровадження інновацій у забезпеченні інноваційної складової економічної безпеки суб’єкта господарювання.
В статье рассмотрены основы создания инновационной безопасности предприятия, предложена схема организационно-экономического механизма обеспечения и выделено принципы ее формирования. Определено место маркетинговой составляющей внедрения инноваций в обеспечении инновационной составляющей экономической безопасности предприятия.
The grounds of the creating an innovative enterprise security were considered in the article, the scheme of organizational and economic mechanism of providing was offered and principles of that formation were selected . Marketing component an innovations providing in the provision an innovative component of economic security at enterprise was determined.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-25T09:44:41Z
2012-01-25T09:44:41Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Ваганова Л.В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової / Л.В. Ваганова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 202-206.
2218-5411
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
 
Language uk