Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової
Создание механизма инновационной безопасности предприятия на основе маркетинговой составляющей Creation of the mechanism of innovative safety of the enterprise on the basis of a marketing component |
|
Creator |
Ваганова, Людмила Василівна
Ваганова, Людмила Васильевна Vaganova, Liudmyla Vasylivna |
|
Subject |
інноваційна безпека
схема організаційно-економічного механізму (СОЕМ) принципи маркетингова складова впровадження інновацій инновационная безопасность схема организационно-экономического механизма (СОЭМ) принципы маркетинговая составляющая внедрения инноваций innovative safety scheme of organizational economic mechanism (SОЕМ) principles marketing component of introduction of innovations |
|
Description |
У статті розглянуто засади створення інноваційної безпеки підприємства, запропоновано схему організаційно-економічного механізму забезпечення та виокремлено принципи її формування. Визначено місце маркетингової складової впровадження інновацій у забезпеченні інноваційної складової економічної безпеки суб’єкта господарювання.
В статье рассмотрены основы создания инновационной безопасности предприятия, предложена схема организационно-экономического механизма обеспечения и выделено принципы ее формирования. Определено место маркетинговой составляющей внедрения инноваций в обеспечении инновационной составляющей экономической безопасности предприятия. The grounds of the creating an innovative enterprise security were considered in the article, the scheme of organizational and economic mechanism of providing was offered and principles of that formation were selected . Marketing component an innovations providing in the provision an innovative component of economic security at enterprise was determined. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-25T09:44:41Z
2012-01-25T09:44:41Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ваганова Л.В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової / Л.В. Ваганова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 202-206.
2218-5411 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914 |
|
Language |
uk
|
|