Запис Детальніше

Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
Механизм формирования маркетинговых стратегий в антикризисном управлении предприятием
The mechanism of marketing strategy formation in anti-recessionary management
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
 
Subject маркетингові стратегії
антикризове управління підприємством
 
Publisher ТОВ Друкарський дім «Папірус»
 
Date 2012-01-25T12:31:51Z
2012-01-25T12:31:51Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством / Ю.М. Мельник // Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції: Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу, (29 вересня-1 жовтня 2011 р.). – Суми: ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2011. – С. 133-155.
978-966-2458-61-9
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23922
 
Language uk