Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
Механизм формирования маркетинговых стратегий в антикризисном управлении предприятием The mechanism of marketing strategy formation in anti-recessionary management |
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
|
Subject |
маркетингові стратегії
антикризове управління підприємством |
|
Publisher |
ТОВ Друкарський дім «Папірус»
|
|
Date |
2012-01-25T12:31:51Z
2012-01-25T12:31:51Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М. Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством / Ю.М. Мельник // Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції: Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу, (29 вересня-1 жовтня 2011 р.). – Суми: ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2011. – С. 133-155.
978-966-2458-61-9 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23922 |
|
Language |
uk
|
|