Результативність функціонування педагогічних систем: сутність, оцінювання, аспекти регулювання.
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Результативність функціонування педагогічних систем: сутність, оцінювання, аспекти регулювання.
|
|
Creator |
Поліщук Н. В.
Ярмоленко В. О. |
|
Subject |
Монографії
Монографії/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
У монографії розглянуто теоретичні та практичні засади результатив-ності функціонування педагогічних систем. В основу монографії покладено результати досліджень авторів, отримані та опубліковані протягом 1996–2012 рр. Функціонування системи визначається як потік його певних скла-дових процесів. Запропоновано модельний і категорійний інструментарій, який пов’язаний зі складовими результативності процесу в інноваційному розумінні.У цьому розумінні результативність процесу є категорією, котра характеризується за кінцевими наслідками як з кількісної сторони (у вигляді його масштабного продукту – характеристики масштабу процесу), так і з якісної (враховуючи ефективність процесу). Вказано нові способи вимірю-вання складових результативності. На конкретних прикладах показано ме-тодику практичного застосування модельного й аналітичного інструмента-рію, оцінювання та аналітичних роз¬рବ¬хунків результативності функціо¬ну-вання педагогічних систем різноманітних типів та ієрархічних рівнів. Для викладачів, науковців, організаторів виробництва, студентів та усіх тих, хто цікавиться проблемами економіко-математичних методів дос-лідження систем з метою забезпечення ефективного функціонування цих систем. |
|
Date |
2013-05-29
2013-05-29 2013 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/5963
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=5963
|
|