Запис Детальніше

Результативність функціонування педагогічних систем: сутність, оцінювання, аспекти регулювання.

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результативність функціонування педагогічних систем: сутність, оцінювання, аспекти регулювання.
 
Creator Поліщук Н. В.
Ярмоленко В. О.
 
Subject Монографії
Монографії/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description У монографії розглянуто теоретичні та практичні засади результатив-ності функціонування педагогічних систем. В основу монографії покладено результати досліджень авторів, отримані та опубліковані протягом 1996–2012 рр. Функціонування системи визначається як потік його певних скла-дових процесів. Запропоновано модельний і категорійний інструментарій, який пов’язаний зі складовими результативності процесу в інноваційному розумінні.У цьому розумінні результативність процесу є категорією, котра характеризується за кінцевими наслідками як з кількісної сторони (у вигляді його масштабного продукту – характеристики масштабу процесу), так і з якісної (враховуючи ефективність процесу). Вказано нові способи вимірю-вання складових результативності. На конкретних прикладах показано ме-тодику практичного застосування модельного й аналітичного інструмента-рію, оцінювання та аналітичних роз¬рବ¬хунків результативності функціо¬ну-вання педагогічних систем різноманітних типів та ієрархічних рівнів.
Для викладачів, науковців, організаторів виробництва, студентів та усіх тих, хто цікавиться проблемами економіко-математичних методів дос-лідження систем з метою забезпечення ефективного функціонування цих систем.
 
Date 2013-05-29
2013-05-29
2013
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/5963
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=5963