Запис Детальніше

Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Использование инструментов экологического маркетинга в реализации концепции устойчивого развития региона
Use of instruments of environmental marketing concept in sustainable development of the region
 
Creator Ярема, Василь Іванович
Ярема, Василий Иванович
Yarema, Vasyl Ivanovych
Лендєл, Олег Дмитрович
Лендел, Олег Дмитриевич
Lendyel, Oleg Dmytrovych
Мишко, Катерина Ігорівна
Мишко, Екатерина Игоревна
Myshko, Kateryna Igorivna
 
Subject екологічний маркетинг
екологічні потреби
концепція екологічного маркетингу регіону
маркетинг екологічних послуг
екологічний аудит
экологический маркетинг
экологические потребности
концепция экологического маркетинга региона
маркетинг экологических услуг
экологический аудит
environmental marketing
environmental needs
concept of ecological marketing region
marketing of environmental services
environmental audits
 
Description У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
В статье рассматриваются основные пути использования экологического маркетинга для эффективной реализации концепции устойчивого развития региона. Рассмотрена роль государственных органов, предприятий, организаций и общественности в реализации экологического маркетинга.
In article deals the main directions of environmental marketing for the effective implementation of sustainable development. The role of state bodies, enterprises, organizations and the public in implementing environmental marketing.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-25T10:52:00Z
2012-01-25T10:52:00Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Ярема В.І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В.І. Ярема // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 222-232.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918
 
Language uk