Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону
Использование инструментов экологического маркетинга в реализации концепции устойчивого развития региона Use of instruments of environmental marketing concept in sustainable development of the region |
|
Creator |
Ярема, Василь Іванович
Ярема, Василий Иванович Yarema, Vasyl Ivanovych Лендєл, Олег Дмитрович Лендел, Олег Дмитриевич Lendyel, Oleg Dmytrovych Мишко, Катерина Ігорівна Мишко, Екатерина Игоревна Myshko, Kateryna Igorivna |
|
Subject |
екологічний маркетинг
екологічні потреби концепція екологічного маркетингу регіону маркетинг екологічних послуг екологічний аудит экологический маркетинг экологические потребности концепция экологического маркетинга региона маркетинг экологических услуг экологический аудит environmental marketing environmental needs concept of ecological marketing region marketing of environmental services environmental audits |
|
Description |
У статті розглядаються питання напрямків використання екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку регіону. Розглянуто роль державних органів, підприємств, організацій та громадськості у реалізації екологічного маркетингу.
В статье рассматриваются основные пути использования экологического маркетинга для эффективной реализации концепции устойчивого развития региона. Рассмотрена роль государственных органов, предприятий, организаций и общественности в реализации экологического маркетинга. In article deals the main directions of environmental marketing for the effective implementation of sustainable development. The role of state bodies, enterprises, organizations and the public in implementing environmental marketing. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-25T10:52:00Z
2012-01-25T10:52:00Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ярема В.І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону / В.І. Ярема // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 222-232.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23918 |
|
Language |
uk
|
|