Запис Детальніше

Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції
 
Creator С. В. Мамалига
Н. В. Волинець
 
Subject Статті
2012. Випуск 2 (64)/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description В статті розглядається один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендинг. Проаналізовано та порівняно концепції створення нового бренду.
 
Date 2013-09-05
2013-07-17
2012
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/6187
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=6187