Запис Детальніше

PRODUCT PLACEMENT: ефективність використання нового виду рекламоносія

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PRODUCT PLACEMENT: ефективність використання нового виду рекламоносія
 
Creator О. С. Колесов
О. О. Недбалюк
К. І. Алексеєнко
 
Subject Статті
2011. Випуск № 1 (48) Том 2/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description Розглядається новий вид маркетингової комунікації – product placement. Акцентується увага на принципах та ефективності використання нової рекламної технології на основі аналізу та прикладів світового кінематографу. Висвітлені засади взаємодії product placement із глядацькою аудиторією та переваги нового виду рекламо носія перед іншими способами взаємодії із споживачем. Досліджено успішність застосування product placement на вітчизняному ринку, його подальші потреби та перспективи розвитку.
 
Date 2013-09-09
2013-07-26
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/6366
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=6366