PRODUCT PLACEMENT: ефективність використання нового виду рекламоносія
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PRODUCT PLACEMENT: ефективність використання нового виду рекламоносія
|
|
Creator |
О. С. Колесов
О. О. Недбалюк К. І. Алексеєнко |
|
Subject |
Статті
2011. Випуск № 1 (48) Том 2/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Розглядається новий вид маркетингової комунікації – product placement. Акцентується увага на принципах та ефективності використання нової рекламної технології на основі аналізу та прикладів світового кінематографу. Висвітлені засади взаємодії product placement із глядацькою аудиторією та переваги нового виду рекламо носія перед іншими способами взаємодії із споживачем. Досліджено успішність застосування product placement на вітчизняному ринку, його подальші потреби та перспективи розвитку.
|
|
Date |
2013-09-09
2013-07-26 2011 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/6366
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=6366
|
|