Запис Детальніше

Механізм оцінки маркетингової стратегії

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм оцінки маркетингової стратегії
Механизм оценки маркетинговой стратегии
Mechanism of estimation of marketing strategy
 
Creator Квятковська, Любов Абрамівна
Квятковская, Любовь Абрамовна
Kvyatkovska, Liubov Abramivna
 
Subject маркетинг
маркетингова стратегія
сегментація ринку
ціна
якість продукції
прибуток
конкурентоспроможність підприємства
маркетинг
маркетинговая стратегия
сегментация рынка
цена
качество продукции
прибыль
конкурентоспособность предприятия
marketing
marketing strategy
market segmentation
price
quality of products
income
competitiveness of enterprise
 
Description У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей.
В статье предоставляется схема базовых элементов формирования маркетинговой стратегии предприятия и определяются показатели, которые могут быть применены при оценке эффективности ее реализации в пределах известных в общих чертах моделей.
In the article the chart of base elements of forming of marketing strategy of enterprise is given and indexes which can be applied at the estimation of efficiency of its realization within the limits of the models known broadly speaking are determined.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-26T12:46:02Z
2012-01-26T12:46:02Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Квятковська Л.А. Механізм оцінки маркетингової стратегії / Л.А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 98-104.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
 
Language uk