Механізм оцінки маркетингової стратегії
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм оцінки маркетингової стратегії
Механизм оценки маркетинговой стратегии Mechanism of estimation of marketing strategy |
|
Creator |
Квятковська, Любов Абрамівна
Квятковская, Любовь Абрамовна Kvyatkovska, Liubov Abramivna |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова стратегія сегментація ринку ціна якість продукції прибуток конкурентоспроможність підприємства маркетинг маркетинговая стратегия сегментация рынка цена качество продукции прибыль конкурентоспособность предприятия marketing marketing strategy market segmentation price quality of products income competitiveness of enterprise |
|
Description |
У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей.
В статье предоставляется схема базовых элементов формирования маркетинговой стратегии предприятия и определяются показатели, которые могут быть применены при оценке эффективности ее реализации в пределах известных в общих чертах моделей. In the article the chart of base elements of forming of marketing strategy of enterprise is given and indexes which can be applied at the estimation of efficiency of its realization within the limits of the models known broadly speaking are determined. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-26T12:46:02Z
2012-01-26T12:46:02Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Квятковська Л.А. Механізм оцінки маркетингової стратегії / Л.А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 98-104.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 |
|
Language |
uk
|
|