Запис Детальніше

Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку
Диагностические подходы к определению уровня интенсивности конкуренции на отраслевом рынке
Diagnostic approaches to definition of level of intensity of the competition in the branch market
 
Creator Пєтєшова, Тетяна Анатоліївна
Петешова, Татьяна Анатольевна
Peteshova, Tetiana Anatoliivna
 
Subject діагностика
конкурентоспроможність підприємства
конкурентні переваги
інтенсивність конкуренції
диагностика
конкурентоспособность предприятия
конкурентные преимущества
интенсивность конкуренции
diagnostics
competitiveness of enterprise
competitive edges
intensity of competition
 
Description Досліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку.
Исследован механизм организации диагностики в маркетинге. На примере предприятий химической отрасли показано использование аналитического инструментария для оценки интенсивности конкуренции на товарном рынке.
The mechanism of organization of diagnostics is investigational in marketing. On the example of enterprises of chemical industry the use of analytical tool is rotined for the estimation of intensity of competition at the commodity market.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-26T12:56:05Z
2012-01-26T12:56:05Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Пєтєшова Т.А. Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку / Т.А. Пєтєшова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 111-117.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
 
Language uk