Запис Детальніше

Програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" Галузь знань 0306 "Менеджмент і адміністрування" спеціальність 8.03060 101 "Менеджмент організацій та адміністрування"

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" Галузь знань 0306 "Менеджмент і адміністрування" спеціальність 8.03060 101 "Менеджмент організацій та адміністрування"
 
Creator Фіщук Н.Ю.
Фищук Б.П.
 
Subject Навчальні програми
Навчальні програми/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description Міжнародний маркетинг – це організація системи управління виробничо-збутовою діяльністю з урахуванням економічної ситуації у світі, тенденцій інтернаціоналізації світового господарства, стосунків між різними країнами та особливостей зовнішньоекономічних відносин. Програма дисципліни «Міжнародний маркетинг» розрахована на спеціалістів, якими на сьогодні формуються комерційні та економічні служби підприємств виробничої та невиробничої сфер, які працюють на закордонних ринках, або ж прагнуть до цього.
 
Date 2014-02-26
2014-02-26
2014
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/7560
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=7560