Програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" Галузь знань 0306 "Менеджмент і адміністрування" спеціальність 8.03060 101 "Менеджмент організацій та адміністрування"
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програма навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" Галузь знань 0306 "Менеджмент і адміністрування" спеціальність 8.03060 101 "Менеджмент організацій та адміністрування"
|
|
Creator |
Фіщук Н.Ю.
Фищук Б.П. |
|
Subject |
Навчальні програми
Навчальні програми/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Міжнародний маркетинг – це організація системи управління виробничо-збутовою діяльністю з урахуванням економічної ситуації у світі, тенденцій інтернаціоналізації світового господарства, стосунків між різними країнами та особливостей зовнішньоекономічних відносин. Програма дисципліни «Міжнародний маркетинг» розрахована на спеціалістів, якими на сьогодні формуються комерційні та економічні служби підприємств виробничої та невиробничої сфер, які працюють на закордонних ринках, або ж прагнуть до цього.
|
|
Date |
2014-02-26
2014-02-26 2014 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/7560
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=7560
|
|