Міська гра як продукт маркетингу міста
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міська гра як продукт маркетингу міста
|
|
Creator |
Колбусь, В. М.
|
|
Subject |
міська гра
Urban Play marketing town |
|
Description |
Проаналізовано переваги міської гри з погляду територіального маркетингу на прикладі проведення міської гри в м. Замосць, Польща.Analyze the benefits of the Urban Play in terms of territorial marketing the example of the Urban Play in Zamoscs, Poland.
|
|
Date |
2012-01-27T12:44:35Z
2012-01-27T12:44:35Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Колбусь В. М. Міська гра як продукт маркетингу міста / В. М. Колбусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 75-79. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11342 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|