Запис Детальніше

Міська гра як продукт маркетингу міста

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міська гра як продукт маркетингу міста
 
Creator Колбусь, В. М.
 
Subject міська гра
Urban Play
marketing town
 
Description Проаналізовано переваги міської гри з погляду територіального маркетингу на прикладі проведення міської гри в м. Замосць, Польща.Analyze the benefits of the Urban Play in terms of territorial marketing the example of the Urban Play in Zamoscs, Poland.
 
Date 2012-01-27T12:44:35Z
2012-01-27T12:44:35Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Колбусь В. М. Міська гра як продукт маркетингу міста / В. М. Колбусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 75-79. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11342
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки