Запис Детальніше

Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи
 
Creator Мних, О. Б.
 
Description Визначено особливості маркетингової діяльності підприємств під час загострення кризи і нові вимоги щодо розроблення стратегії їх розвитку та інформаційного забезпечення. Узагальнено досвід з пошуку можливостей покращення результатів маркетингу на основі постійних удосконалень на виробництві, впровадження інноваційних проектів з участю венчурного капіталу, підвищення продуктивності в суміжних секторах економіки. Подано схему споживання вартості та роль маркетингу в цьому процесі. In this article the features of marketing firms with an acute crisis and new requirements for drafting strategic development and information provision. The experience in finding ways to improve your marketing results based on constant improvements in production, the introduction of innovative projects involving venture capital, increasing productivity in allied industries. The scheme cost of consumption and marketing role in this process.
 
Date 2012-01-27T08:35:43Z
2012-01-27T08:35:43Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мних О. Б. Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 103-109. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11328
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки