Запис Детальніше

Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій
 
Creator Мороз, Л. А.
 
Subject комплекс маркетингових комунікацій
нестандартні методи комунікацій
цільові аудиторії
комунікативний вплив
 
Description Проаналізовано методи нестандартних маркетингових комунікацій, які по-різному трактують сучасні науковці і практики, що спричиняє термінологічну неузгодженість і ускладнює процес їх використання. Запропоновано авторське трактування сутності і взаємозв’язків між нестандартними комунікаційними технологіями з метою підвищення ефективності їх впливу на цільові аудиторії. This article analyses nonstandard marketing communications methods. Academics and practioners are not unanimous in interpreting such methods, thus breeding ambiguous terminology and impeding their usage process. The author offers her own interpretation of the substance of, and interrelationships between, nonstandard communication technologies, aimed at improving the
effectiveness of their impact on the target audiences.
 
Date 2012-01-27T10:15:47Z
2012-01-27T10:15:47Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій / Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 109-113. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11332
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки