Запис Детальніше

Використання психотехнологій кольору у рекламі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання психотехнологій кольору у рекламі
 
Creator Подольчак, Н. Ю.
Подольчак, Н. І.
 
Description Досліджено можливості використання психотехнологій кольору у рекламі за допомогою таких психологічних методик: восьмикольоровий тест Люшера, діагностика перцептивної модальності С. Єфремцева та методики Шварца для визначення цінностей особистості. На основі отриманих даних аналізу використання психотехнологій кольору в рекламі сформовано психологічні портрети споживачів.
It was researched the ways of using psychotechnologies of colors in publicity basing on such methods: eightcolors test of Lusher, diagnostic of Yefremczeva and method Sharcza of indication of human value. Using the analytical result of comparing different psychotechnologies of colors in publicity it was formed the psychological portrait of customer.
 
Date 2012-01-27T12:46:23Z
2012-01-27T12:46:23Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Подольчак Н. Ю. Використання психотехнологій кольору у рекламі / Н. Ю. Подольчак, Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 114-120. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11343
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки