Запис Детальніше

Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики
 
Creator Чухрай, Н. І.
 
Subject маркетинг
логістика
еволюція
адаптація
вітчизняний ринок
інтегровані рішення для споживачів
marketing
logistics
evolution
adaptation
the domestic market
integrated solutions for customers
 
Description Dual nature and character of problems of modern marketing and logistics are highlighted in the article. Features of thinking and mentality of marketing managers and logistics are explained. The ultimate paradox of marketing and logistics in Ukraine discovered. Areas of development priorities and the evolution of adaptation theory and practice of marketing and logistics are outlined. Висвітлено подвійну природу та характер проблем сучасних маркетингу і логістики. Розкрито особливості мислення та менталітету менеджерів з маркетингу і логістики. Виявлено основні парадокси розвитку маркетингу і логістики в Україні. Окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку та адаптації теорії і практики маркетингу і логістики.
 
Date 2012-01-27T12:47:26Z
2012-01-27T12:47:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Чухрай Н. І. Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 138-143. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11344
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки