Запис Детальніше

Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління
 
Creator Кузяк, В. В.
 
Subject якість обслуговування клієнтів
індикатори системи планування
стратегія обслуговування клієнтів
quality of customer service
indicators of the planning system
strategy of customer’s service
 
Description Обґрунтовано модель стратегічного управління обслуговуванням клієнтів приладобудівного підприємства. Здійснено матричне структурування стратегії обслуговування клієнтів. Подано алгоритм планування якості обслуговування клієнтів. The model of strategic management customer’s service of industrial enterprise are proved in this article. Matrix structuring strategy of customer’s service is carried out. The algorithm of scheduling quality of customer service is presented.
 
Date 2012-01-27T12:55:16Z
2012-01-27T12:55:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кузяк В. В. Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління / В. В. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 151-156. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11346
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки