Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу
|
|
Creator |
Зінченко, А. І.
|
|
Subject |
туристичний продукт
продукт зеленого туризму структура туристичного продукту tourist product the product of green tourism the structure of the tourist product |
|
Description |
Розглянуто різні підходи до визначення поняття “туристичний продукт”, а також до аналізу його структури. Удосконалено чотирирівневу модель продукту зеленого туризму з урахуванням принципів маркетингу співпраці, що демонструє тісний взаємозв’язок між вимогами споживачів та виробників цього продукту, з огляду на те, що результати діяльності суб’єктів ринку зеленого туризму залежать від урахування цих вимог. There are analyzed the category of tourist product, also searched the different definitions of the structure of tourist product. There’re modified the 4 levels model including the principals of marketing relationship, which demonstrates a close tie between the requirements of the customers and offers of this product, as well as the results of activity depend on respect these requirements. |
|
Date |
2012-01-27T10:13:27Z
2012-01-27T10:13:27Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зінченко А. І. Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу / А. І. Зінченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 265-270. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11331 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|