Запис Детальніше

Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу
 
Creator Зінченко, А. І.
 
Subject туристичний продукт
продукт зеленого туризму
структура туристичного продукту
tourist product
the product of green tourism
the structure of the tourist product
 
Description Розглянуто різні підходи до визначення поняття “туристичний продукт”, а також до аналізу його структури. Удосконалено чотирирівневу модель продукту зеленого туризму з урахуванням принципів маркетингу співпраці, що демонструє тісний
взаємозв’язок між вимогами споживачів та виробників цього продукту, з огляду на те, що результати діяльності суб’єктів ринку зеленого туризму залежать від урахування цих вимог. There are analyzed the category of tourist product, also searched the different definitions of the structure of tourist product. There’re modified the 4 levels model including the principals of marketing relationship, which demonstrates a close tie between the requirements of the customers and offers of this product, as well as the results of activity depend on respect these requirements.
 
Date 2012-01-27T10:13:27Z
2012-01-27T10:13:27Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Зінченко А. І. Туристичний продукт як важлива складова комплексу маркетингу / А. І. Зінченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 265-270. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11331
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки