Запис Детальніше

Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин
 
Creator Князик, Ю. М.
 
Description Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у сучасному бізнесі та види суб'єктів партнерського маркетингу. Проаналізовано можливі взаємозв'язки між бізнес-суб'єктами. Наведено переваги формування маркетингу партнерських відносин для різних бізнес-суб'єктів ринку. Запропоновано схему взаємозв‘язку суб'єктів маркетингу партнерських відносин. In the article researches the important relationships marketing in modern business and the types of subject of relationships marketing; analyses the possible relations between subjects of business; suggests advantages relationships marketing of various subject of business; proposes the diagram relationships marketing of business subject.
 
Date 2012-01-27T08:22:12Z
2012-01-27T08:22:12Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Князик Ю. М. Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 321-326. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11326
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки