Менеджмент і маркетинг. Методичні вказівки для організації самостійної роботи для студентів заочної форми навчання напрямів підготовки 8.05050312 «Машини та обладнання сільськогосподарських виробництв», 8.05050313 «Обладнання переробних і харчових виробн
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Менеджмент і маркетинг. Методичні вказівки для організації самостійної роботи для студентів заочної форми навчання напрямів підготовки 8.05050312 «Машини та обладнання сільськогосподарських виробництв», 8.05050313 «Обладнання переробних і харчових виробн
|
|
Creator |
Пчелянська Г.О.
Недбалюк О.О. |
|
Subject |
Методичні вказівки
Методичні матеріали/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Менеджмент являє собою основу діяльності будь-якої організації, на яку покладено визначення місії та цілей підприємства, розробку планів у сіх видів, використання методів та функцій у процесі керівництва, формування лідерства та влади, налагодження комунікаційних процесів. Маркетинг є важливою складовою успіху комерційної діяльності підприємства без запровадження основних принципів якого не можливе існування організації в сучасному ринковому середовищі, що перманентно змінюється. |
|
Date |
2015-05-27
2015-05-27 2015 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/8625
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=8625
|
|