Запис Детальніше

Моделі оптимізації клієнтської бази організації

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделі оптимізації клієнтської бази організації
 
Creator Петровська А.В.
 
Subject Статті
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description Моделі оптимізації клієнтської бази організації дозволяють спрогнозувати різні варіанти взаємовідносин з клієнтами.
Клієнтоорієнтований підхід до діяльності організацій різного типу дає можливість сегментувати клієнтів, візуалізувати
цілі взаємодій та потреби споживачів, оцінити їх лояльність та сформувати поведінку в спілкуванні з клієнтом. Ме-тою даної статті є представлення результатів моделювання клієнтської бази та пропозицій щодо їх використання в
процесах управління відносинами з клієнтами. Для малого підприємства інструменти управління взаємовідносинами
з клієнтами повинні бути простими, не вимагати багато витрат та бути логічно побудовані. Нами виконані практичні
дослідження щодо побудови моделей управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації клієнтської бази для
науково місткого підприємства «Аудіо-Альянс» та сформовані рекомендації щодо оптимізації клієнтської бази науково
місткого підприємства.
 
Date 2015-06-04
2015-06-04
2015
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/8677
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=8677