Вплив кризових економічних явищ на обсяги та структуру маркетингових витрат на переробних підприємствах АПК
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив кризових економічних явищ на обсяги та структуру маркетингових витрат на переробних підприємствах АПК
|
|
Creator |
Бахарєва Я.В.
|
|
Subject |
Тези доповідей
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
Description |
Тези присвячені аналізу показників маркетингової активності вітчизняних переробних підприємств АПК під час криз 2009 та 2014 років. Наведені дані про зміни позицій України в міжнародних економічних рейтингах та індексів промислової продукції переробної промисловості з одночасним наведенням чинників, які впливають на ці показники в період економічної кризи.
|
|
Date |
2015-02-26
2015-02-26 2015 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/8719
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=8719
|
|