Запис Детальніше

Формування іміджу підприємства

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу підприємства
 
Creator Федорова Т. О.
 
Subject Дипломні роботи, проекти
2015 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description Імідж підприємства (організації) – цілісне сприйняття (розуміння й оцінка) різними групами громадськості інформації, що формується та зберігається в їх пам’яті, про різні сторони діяльності підприємства. Тобто, це щось середнє між поданням, яке підприємство хоче створити про себе у громадськості і представленням про компанію, яке існує у громадськості («відображення» особи компанії в пам`яті клієнта).
Імідж підприємства визначається на підставі всебічної його оцінки суспільством, спільнотами та клієнтами діяльності, стратегії та культури. Він стає фактором довіри споживачів до підприємства, зростання продажу її продукції, отримання кредитів, процвітання (або занепаду). Позитивними сторонами іміджу є ті, які сприяють успішному просуванню організації на ринок, негативними – ті, що заважають.
 
Date 2015-06-15
2015-06-15
2015
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9030
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9030