Формування іміджу підприємства
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджу підприємства
|
|
Creator |
Федорова Т. О.
|
|
Subject |
Дипломні роботи, проекти
2015 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Імідж підприємства (організації) – цілісне сприйняття (розуміння й оцінка) різними групами громадськості інформації, що формується та зберігається в їх пам’яті, про різні сторони діяльності підприємства. Тобто, це щось середнє між поданням, яке підприємство хоче створити про себе у громадськості і представленням про компанію, яке існує у громадськості («відображення» особи компанії в пам`яті клієнта). Імідж підприємства визначається на підставі всебічної його оцінки суспільством, спільнотами та клієнтами діяльності, стратегії та культури. Він стає фактором довіри споживачів до підприємства, зростання продажу її продукції, отримання кредитів, процвітання (або занепаду). Позитивними сторонами іміджу є ті, які сприяють успішному просуванню організації на ринок, негативними – ті, що заважають. |
|
Date |
2015-06-15
2015-06-15 2015 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9030
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9030
|
|