Психолого-педагогічні аспекти засвоєння студентами нових знань
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні аспекти засвоєння студентами нових знань
|
|
Creator |
Ковальова К.В
Манько В.М. |
|
Subject |
Статті
2012 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
Description |
Розглянуто окремі методологічні аспекти засвоєння студентами нового навчального матеріалу на основі сучасних досягнень педагогіки і психології. Показано, що головне завдання навчання полягає в тому, щоб досягти ідентичності системи об’єктивних знань (підручник, посібник тощо) з системою суб’єктивних знань, які закріплені в пам’яті кожного суб’єкта навчання, і щоб у процесі передавання було як можна менше спотворень.
|
|
Date |
2012-06-25
2012-06-25 2012 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9230
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9230
|
|