Запис Детальніше

Психолого-педагогічні аспекти засвоєння студентами нових знань

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні аспекти засвоєння студентами нових знань
 
Creator Ковальова К.В
Манько В.М.
 
Subject Статті
2012 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description Розглянуто окремі методологічні аспекти засвоєння студентами нового навчального матеріалу на основі сучасних досягнень педагогіки і психології. Показано, що головне завдання навчання полягає в тому, щоб досягти ідентичності системи об’єктивних знань (підручник, посібник тощо) з системою суб’єктивних знань, які закріплені в пам’яті кожного суб’єкта навчання, і щоб у процесі передавання було як можна менше спотворень.
 
Date 2012-06-25
2012-06-25
2012
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9230
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9230