Запис Детальніше

Маркетинг як інструмент виходу на зовнішній ринок

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як інструмент виходу на зовнішній ринок
 
Creator Ставська Ю. В.
Цикун М. В.
 
Subject Тези доповідей
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description Наведено результати дослідження тенденцій розвитку маркетингу в Україні. Проведено статистичні дослідження з метою визначення найкращих напрямів розвитку. Показано, що український ринок маркетингу розвивається в руслі загальних світових тенденцій, таких як інтеграція та глобалізація. Також запропоновано ряд рекомендацій щодо покращення розвитку маркетингових комунікацій.
 
Date 2015-10-19
2015-10-19
2015
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9474
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9474