Запис Детальніше

Внутрішній маркетинг як засіб підвищення конкуретоздатності підприємства

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Внутрішній маркетинг як засіб підвищення конкуретоздатності підприємства
 
Creator Ставська Ю. В.
 
Subject Статті
2010 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description Трансформація конкуренції з промислової сфери в інформаційну, зміна системи споживчих переваг, у зв`язку із кризовим станом країни, і світу в цілому підвищують роль внутрішніх факторів у забезпеченні конкурентоздатності підприємства.
Ключовим фактором в цьому відношенні є формування і розвиток в організації системи внутрішнього маркетингу.
 
Date 2010-10-20
2010-10-20
2010
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9484
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9484