Запис Детальніше

Значення управління якістю продукції на підприємстві

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення управління якістю продукції на підприємстві
 
Creator Ставська Ю. В.
 
Subject Тези доповідей
2010 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description Перехід до ринкової економіки обумовлює необхідність вивчення досвіду ведучих фірм світу по досягненню високої якості. Ведучі фірми країн з розвинутою ринковою економікою вважають, що на досягнення якості повинні бути націлені всі служби. Ключову роль у підвищенні якості відіграють вимоги споживачів, інформація про несправності, прорахунки і помилки, оцінки
споживачів. Дослідження, проведені в ряді країн, показали, що в компаніях, що мало приділяють уваги якості, до 60% відсотків часу може йти на виправлення браку.
 
Date 2010-10-20
2010-10-20
2010
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9485
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9485