Запис Детальніше

Методологічні підходи до дослідження кон'юнктури агропродовольчого ринку

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до дослідження кон'юнктури агропродовольчого ринку
 
Creator Ціхановська В. М.
 
Subject Тези доповідей
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description Найважливішою ознакою кон`юнктури будь-якого ринку є його основна пропорція - співвідношення попиту і пропозиції. Балансу або рівності цих двох головних категорій на практиці досягти досить складно. При цьому дисбаланс попиту і пропозиції визначає тип ринку. Вищезазначене дає підстави зробити висновок, що комплексне дослідження агропродовольчого ринку є необхідною передумовою формування стратегії і тактики його розвитку.
 
Date 2015-11-17
2015-11-17
2015
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9540
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9540