Методологічні підходи до дослідження кон'юнктури агропродовольчого ринку
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до дослідження кон'юнктури агропродовольчого ринку
|
|
Creator |
Ціхановська В. М.
|
|
Subject |
Тези доповідей
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
Description |
Найважливішою ознакою кон`юнктури будь-якого ринку є його основна пропорція - співвідношення попиту і пропозиції. Балансу або рівності цих двох головних категорій на практиці досягти досить складно. При цьому дисбаланс попиту і пропозиції визначає тип ринку. Вищезазначене дає підстави зробити висновок, що комплексне дослідження агропродовольчого ринку є необхідною передумовою формування стратегії і тактики його розвитку.
|
|
Date |
2015-11-17
2015-11-17 2015 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9540
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9540
|
|