Формування внутрішньої мотивації студентів у процесі вивчення фахово-орієнтованої іноземної мови
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування внутрішньої мотивації студентів у процесі вивчення фахово-орієнтованої іноземної мови
|
|
Creator |
Осаульчик О.Б.
|
|
Subject |
Статті
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
Description |
У статті розглядаються можливі шляхи якісного оновлення викладання іноземних мов у вищій школі в контексті вимог сьогодення. Визначено, що розширення міжнародних кордонів детермінує впровадження інноваційних підходів у зміст навчання іноземній мові з метою формування професійно мобільного фахівця зі стійкою внутрішньою мотивацією щодо подальшої самоосвіти. Серед запропонованих сучасних педагогічних технологій і методів нами було виокремлено рольові ігри, за допомогою яких є змога актуалізувати теоретичні знання з іноземної мови у практичній площині, акумулюючи творчі резерви студентів. Особливу увагу було приділено діловій грі, як фахово-орієнтованому виду рольової гри, в межах якої з огляду на елемент професіоналізації створюються додаткові можливості формування внутрішньої мотивації майбутнього фахівця.
|
|
Date |
2015-12-21
2015-12-21 2015 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9900
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9900
|
|