Запис Детальніше

Формування внутрішньої мотивації студентів у процесі вивчення фахово-орієнтованої іноземної мови

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування внутрішньої мотивації студентів у процесі вивчення фахово-орієнтованої іноземної мови
 
Creator Осаульчик О.Б.
 
Subject Статті
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
 
Description У статті розглядаються можливі шляхи якісного оновлення викладання іноземних мов у вищій школі в контексті вимог сьогодення. Визначено, що розширення міжнародних кордонів детермінує впровадження інноваційних підходів у зміст навчання іноземній мові з метою формування професійно мобільного фахівця зі стійкою внутрішньою мотивацією щодо подальшої самоосвіти. Серед запропонованих сучасних педагогічних технологій і методів нами було виокремлено рольові ігри, за допомогою яких є змога актуалізувати теоретичні знання з іноземної мови у практичній площині, акумулюючи творчі резерви студентів. Особливу увагу було приділено діловій грі, як фахово-орієнтованому виду рольової гри, в межах якої з огляду на елемент професіоналізації створюються додаткові можливості формування внутрішньої мотивації майбутнього фахівця
 
Date 2015-12-21
2015-12-21
2015
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/9908
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=9908