Управління маркетинговими дослідженнями при здійсненні зовнішньокономічної діяльності підприємства ПАТ Птахокомбінат "Бершадський"
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговими дослідженнями при здійсненні зовнішньокономічної діяльності підприємства ПАТ Птахокомбінат "Бершадський"
|
|
Creator |
Федоренко Оксана Віталіївна
|
|
Subject |
Дипломні роботи, проекти
2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Метою роботи є розробка теоретичних і практичних положень щодо формування маркетингової стратегії підприємства. Досягнення мети передбачало формування та вирішення наступних завдань: дослідити економічний зміст маркетингової стратегії, розвиток її теорії та практики; проаналізувати існуючі стратегію на підприємстві; внести пропозиції щодо удосконалення формування маркетингових стратегій на підприємстві.
|
|
Date |
2016-02-03
2016-02-03 2016 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/10088
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=10088
|
|