Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках СТОВ «Кряж і К»
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках СТОВ «Кряж і К»
|
|
Creator |
Узенюк Юлія Анатоліївна
|
|
Subject |
Дипломні роботи, проекти
2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Практика довела, що формування іміджу підприємства - процес складний та багатогранний. Практично кожне підприємство, яке визнає необхідність забезпечувати собі певну репутацію та просування на ринку, має штатних співробітників, які займаються цими питаннями у складі служби маркетингу (група з корпоративного іміджу може існувати окремо, але це менш доречно, тому що вся діяльність підпорядкована цілям та завданням маркетингу). Недостатня дослідженість проблем формування іміджу підприємств на національному й міжнародному ринку, розробки відповідного інструментарію та організаційних механізмів її розвитку і оцінки зумовили актуальність та практичну значущість обраного напряму дослідження.
|
|
Date |
2016-02-05
2016-02-05 2016 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/10101
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=10101
|
|