Запис Детальніше

Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках СТОВ «Кряж і К»

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках СТОВ «Кряж і К»
 
Creator Узенюк Юлія Анатоліївна
 
Subject Дипломні роботи, проекти
2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description Практика довела, що формування іміджу підприємства - процес складний та багатогранний. Практично кожне підприємство, яке визнає необхідність забезпечувати собі певну репутацію та просування на ринку, має штатних співробітників, які займаються цими питаннями у складі служби маркетингу (група з корпоративного іміджу може існувати окремо, але це менш доречно, тому що вся діяльність підпорядкована цілям та завданням маркетингу). Недостатня дослідженість проблем формування іміджу підприємств на національному й міжнародному ринку, розробки відповідного інструментарію та організаційних механізмів її розвитку і оцінки зумовили актуальність та практичну значущість обраного напряму дослідження.
 
Date 2016-02-05
2016-02-05
2016
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/10101
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=10101