Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладів
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладів
Использование интернет-среды для продвижения образовательных услуг высших учебных заведений Using of internet environment for promotion educational services of higher education establishments |
|
Creator |
Жарська, І. О.
Зіньковська, Д. В. |
|
Subject |
кластерний аналіз
мережа Інтернет конкурентна позиція поведінка споживачів контент кластерный анализ сеть Интернет конкурентная позиция поведение потребителей контент cluster analysis Internet competitive position consumer behavior content |
|
Description |
На основі аналізу сайтів вищих навчальних закладів проведена класифікація їх інформаційного наповнення, а також визначені рівні присутності ВНЗ в Інтернет-середовищі. Проведено опитування школярів, батьків і студентів Одеського національного економічного університету, сформовано три цільові сегменти споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» і виділено їх інформаційні потреби. Запропоновано класифікацію інформації, поданої на web-сторінках кафедр маркетингу та інформаційне наповнення сайту кафедри маркетингу на основі потреб цільових сегментів.
|
|
Date |
2015-11-19T13:22:21Z
2015-11-19T13:22:21Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жарська, І. О. Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладів / І. О. Жарська, Д. В. Зіньковська // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 49-58.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/187 |
|
Language |
uk
|
|