Запис Детальніше

Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
 
Creator Яренко, А. В.
 
Subject методи оцінки привабливості
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
позиціонування продукції
імпортери
експортери
методы оценки привлекательности
внешнеэкономическая деятельность
внешние рынки
позиционирование продукции
импортеры
экспортеры
methods of evaluating the attractiveness
foreign trade
foreign markets
product positioning
importers
exporters
 
Description Було досліджено привабливість ринку – можливості фірми; привабливість ринку з урахуванням рівня конкуренції і позиціонування продукції фірми; привабливість ринку з використанням експортних та імпортних матриць.
 
Date 2016-01-13T09:28:58Z
2016-01-13T09:28:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Яренко А. В. Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу / А. В. Яренко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (85) : Серія "Економічні науки". - C. 90-98.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/339
 
Language uk