Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу
|
|
Creator |
Яренко, А. В.
|
|
Subject |
методи оцінки привабливості
зовнішньоекономічна діяльність зовнішні ринки позиціонування продукції імпортери експортери методы оценки привлекательности внешнеэкономическая деятельность внешние рынки позиционирование продукции импортеры экспортеры methods of evaluating the attractiveness foreign trade foreign markets product positioning importers exporters |
|
Description |
Було досліджено привабливість ринку – можливості фірми; привабливість ринку з урахуванням рівня конкуренції і позиціонування продукції фірми; привабливість ринку з використанням експортних та імпортних матриць.
|
|
Date |
2016-01-13T09:28:58Z
2016-01-13T09:28:58Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яренко А. В. Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу / А. В. Яренко // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (85) : Серія "Економічні науки". - C. 90-98.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/339 |
|
Language |
uk
|
|