Запис Детальніше

Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі
Сущность коммуникативно-когнитивного подхода к преподаванию английского языка профессионального направления в высшем учебном заведении
The essence of the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented language at higher educational establishments
 
Creator Гудкова, Наталія Миколаївна
 
Subject комунікативно-когнітивний підхід
когнітивні здібності
процес пізнання
професійна іншомовна комунікативна компетентність
коммуникативно-когнитивный подход
когнитивные способности
процесс познания
профессиональная иноязычная коммуникативная компетентность
communicative and cognitive approach
cognitive abilities
 
Description Стаття присвячена аналізу комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано необхідність розвитку когнітивних здібностей студентів для формування професійної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців.
Статья посвящена анализу коммуникативно-когнитивного подхода к преподаванию иностранного языка профессионального направления в высшем учебном заведении. Обоснована необходимость развития когнитивных способностей студентов для формирования профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности будущих специалистов.
The article analyzes the communicative and cognitive approach to teaching a professionally-oriented foreign language at higher educational establishments. The necessity of development of cognitive abilities of students to form a professional foreign communicative competence of future professionals has been proved.
 
Date 2016-01-20T11:57:23Z
2016-01-20T11:57:23Z
2015
 
Identifier Гудкова Н. М. Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладі / Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Філологічна»: зб. наук. пр. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька Академія», 2015. – Вип. 54. – С. 21-23.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/376
 
Language uk_UA