Запис Детальніше

Особливості формування стратегічного набору підприємствами різних типів

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування стратегічного набору підприємствами різних типів
Особенности формирования стратегического набора предприятиями различных типов
Peculiarities of forming strategic sets different types enterprises
 
Creator Шацька, Зорина Ярославівна
Матюшко, Наталія Геннадіївна
 
Subject стратегія підприємства
стратегия предприятия
стратегічний набір підприємства
стратегический набор предприятия
корпоративна стратегія
корпоративная стратегия
конкурентна стратегія
конкурентная стратегия
функціональна стратегія
функциональная стратегия
конкретна стратегія
конкретная стратегия
 
Description В статті проаналізовано еволюцію поняття «стратегія», починаючи з давньогрецьких часів і до сьогодення. Визначено п’ять основних підходів до трактування поняття «стратегія», як план, позиція, принцип та перспектива. Розкрито підходи до формування стратегії науковими школами стратегії. Показано зміну підходів до формування стратегії в еволюції систем управління підприємством, а саме на етапах бюджетування, довгострокового планування, стратегічного планування та стратегічного управління. Визначено, що місце та роль підприємства, яке воно займе на ринку у зовнішньому середовищі, пов’язане з формуванням особливого стратегічного набору. Обґрунтовано вибір стратегії будь-якого рівня зі стратегічного набору для великих, середніх та малих підприємств.
В статье проанализирована эволюция понятия «стратегия», начиная с древнегреческих времен и до настоящего. Определено пять основных подходов к трактованию понятия «стратегия», как план, позиция, принцип и перспектива. Раскрыты подходы к формированию стратегии научными школами стратегии. Показано изменение подходов к формированию стратегии в эволюции систем управления предприятием, а именно на этапах бюджетирования, долгосрочного планирования, стратегического планирования и стратегического управления. Определено, что место и роль предприятия, которое оно займет на рынке во внешней среде, связанно с формированием особого стратегического набора. Обоснован выбор стратегии любого уровня из стратегического набора для больших, средних и малых предприятий.
The article analyzes the evolution of the concept of «strategy», since ancient Greek times to the present. Identified five main approaches to interpretation of the concept of «strategy» as a plan, position, principles and perspectives. Revealed approaches to policy research schools strategy. The change of approachs to strategy development in the evolution systems management of enterprise, namely, at the stages of budgeting, long-term planning, strategic planning and strategic management. Determined, that the place and role of the company, which it will take on the market in the environment associated with the formation of special strategic recruitment. The choice of strategy at all levels of the strategic set justified for large, medium and small enterprises.
 
Date 2016-02-14T22:06:22Z
2016-02-14T22:06:22Z
2015-03
 
Identifier Шацька З. Я., Матюшко Н. Г. Особливості формування стратегічного набору підприємствами різних типів [Електронний ресурс] / З. Я. Шацька, Н. Г. Матюшко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – № 4. – С. 635-639. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/4-2015/134.pdf.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/843
 
Language uk_UA