Особливості розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії
Features of development of brand in the conditions of modern Ukrainian fashion-industry Особенности разработки бренда в условиях современной украинской fashion-индустрии |
|
Creator |
Фролов, І. В.
Колосніченко, М. В. Пашкевич, К. Л. |
|
Subject |
бренд модного одягу
брендинг українська fashion-індустрія дизайнер одягу brand of fashionable clothes brand Ukrainian fashion-industry fashion designer |
|
Description |
Метою дослідження є вдосконалення процесу розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії на основі дослідження об’єктивних закономірностей його формування і просування на ринку модного одягу. Проведено порівняльну характеристику українських і світових брендів модного одягу за характерними показниками: етапи розвитку бренду; чинник популяризації бренда; цільова аудиторія (споживач); концепція бренду; фінансова діяльність, результати, продаж; конкуренти бренду тощо. На основі проведених досліджень визначено чинники успішності бренду, а також етапи його розробки і просування на ринку, що дозволило створити нові перспективні моделі розробки бренду модного одягу з врахуванням специфіки української індустрії моди.
|
|
Date |
2016-01-28T22:45:49Z
2016-01-28T22:45:49Z 2015 |
|
Identifier |
Фролов І. В. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ БРЕНДУ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ FASHION-ІНДУСТРІЇ // І. В. Фролов, М. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У ВИЩІЙ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНІЙ ОСВІТІ : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 3. - С. 100-105
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/432 |
|
Language |
uk_UA
|
|