Запис Детальніше

Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу
SEGMENTATION OF THE FASHION INDUSTRY SUBJECTS OF AS PARTICIPANTS OF FASHION PROCESS
 
Creator Чупріна, Н. В.
 
Subject суб’єкт індустрії моди
модний продукт
модний стандарт
ринок масового одягу
продукт моди
торгові точки
fashion industry subject
fashion product
fashion standard
fashion mass market
fashion product
trade outlet
 
Description В статті сформульовано, охарактеризовано та класифіковано складові компоненти модного бізнесу.
Визначено структурнологічні
зв’язки між суб’єктами індустрії моди, які впливають на формування модних
стандартів у сучасному суспільстві споживання. Здійснено характеристику форматів торгових точок ринку
модного одягу в структурі індустрії моди, сегментацію споживацького ринку модного одягу здійснюють за
суттєвими критеріями. Розроблено модель взаємодії суб’єктів індустрії моди.
In the article it is formulated, described and classified the constructive components of fashionbusiness.
Certainly structurallylogical
connections between subjects of fashion industry, which influence on forming of fashion standards in modern society of consumption,
are determined. Description of formats of trade outlets of fashion clothes' market is carried out in the structure of fashion industry; the
fashion mass market segmentation of clothes has done after substantial criteria. The model of cooperation
of subjects of fashion industry is
developed.
 
Date 2016-02-01T13:31:38Z
2016-02-01T13:31:38Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чупріна Н. В. Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу / Н. В. Чупріна // Вісник Хмельницького національного університету . - 2015. - № 2. - 73-80.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/450
 
Language uk_UA