Запис Детальніше

ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МОДНИХ ОБРАЗІВ В ІНДУСТРІЇ МОДИ В КОНТЕКСТІ КРИЗИ СПОЖИВАННЯ МОДНИХ ПРОДУКТІВ

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МОДНИХ ОБРАЗІВ В ІНДУСТРІЇ МОДИ В КОНТЕКСТІ КРИЗИ СПОЖИВАННЯ МОДНИХ ПРОДУКТІВ
ПРИНЦИПЫ ФОРМИРОВАНИЯ МОДНЫХ ОБРАЗОВ В ИНДУСТРИИ МОДЫ В КОНТЕКСТЕ КРИЗИСА ПОТРЕБЛЕНИЯ МОДНЫХ ПРОДУКТОВ
PRINCIPLES OF FORMING OF FASHION IMAGES IN FASHION INDUSTRY IN CONTEXT OF THE CRISIS OF CONSUMPTIONS OF FASHION PRODUCTS
 
Creator Чупріна, Н. В.
 
Subject індустрія моди
модний образ
кризова мода
продукт моди
масова мода
еклектизм
дизайнерський бренд
индустрия моды
модный образ
кризисная мода
продукт моды
массовая мода
эклектизм
дизайнерский бренд
fashion industry
fashion image
crisis fashion
fashion product
mass market
eklekticism
 
Description У роботі аналізуються основні властивості актуальних тенденцій моди і формування модних образів в контексті кризи споживання модних продуктів. Характеризується система взаємозв'язків основних рис так званої «кризової моди». Класифіковані ознаки основних стильових і композиційно-проектних ознак описаних стильових напрямів сучасної індустрії моди. Визначені індикатори ідентичності ознак класифікації стильових і композиційно-проектних характеристик і охарактеризована роль кожного з них у формуванні модних образів в індустрії моди. У ході роботи структуровано узагальнені типи проектних характеристик костюма, проведено акцентування їх проектно-композиційних характеристик.
В работе анализируются основные свойства актуальных тенденций моды и формирования модных образов в контексте кризиса потребления модных продуктов. Характеризуется система взаимосвязей основных черт так называемой «кризисной моды». Классифицированы признаки основных стилевых и композиционно-проектных признаков описанных стилевых направлений современной индустрии моды. Определены индикаторы идентичности признаков классификации стилевых и композиционно-проектных характеристик и охарактеризована роль каждого из них в формировании модных образов в индустрии моды. В ходе работы структурированы обобщенные типы проектных характеристик костюма, проведено акцентирование их проектно-композиционных характеристик.
Basic properties of actual fashion tendencies and of forming of fashion appearances are analysed in the context of crisis of consumption of fashion products. The system of intercommunications of basic lines of the so-called “crisis fashion” is characterized. The parameters of basic vividly-stylistic and project-compositive characteristics of the described stylish trends of modern fashion industry are classified. The indicators of identity of signs of classification of vividly-stylistic and project-compositive descriptions are grounded. The role of each of them in forming of fashion looks and projective images in fashion industry is described. The most generalized types of projects descriptions of suit are structured, accenting of their project-compositive descriptions is conducted in the article.
 
Date 2016-02-01T13:30:33Z
2016-02-01T13:30:33Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чупріна Н. В. Принципи формування модних образів в індустрії моди в контексті кризи споживання модних продуктів / Н. В. Чупріна // Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2015. - № 2. - С. 119-127.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/449
 
Language uk_UA