Запис Детальніше

Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства
 
Creator Чупріна, Н. В.
 
Subject індустрія моди
костюм
модни стандарт
історія костюма
суспільство споживання
Будинок моди
Висока мода
индустрия моды
модный стандарт
история костюма
общество потребления
Дом моды
Высокая мода
fashion
fashion industry
suit
fashion standard
history of suit
consumption society
Fashion House
haute couture
 
Description У статті сформульовано принципи формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства (на прикладі розвитку суспільства споживання в період між світовими війнами ХХ століття). Охарактеризовано результати взаємодії французької моди і американського кінематографа в 20-30-х роках, що полягають, у взаємному впливі та асиміляції споживацьких смаків, формуванні провідної ролі засобів масової інформації у розповсюдженні модних тенденцій серед широких мас.
В статье сформулированы принципы формирования концептуальных основ развития индустрии моды в контексте социальной эволюции общества (на примере развития общества потребления в период между мировыми войнами ХХ века). Охарактеризованы результаты взаимодействия французской моды и американского кинематографа в 20-30-х годах, что заключаются во взаимном влиянии и ассимиляции потребительских вкусов, формировании ведущей роли средств массовой информации в распространении модных тенденций среди широких масс.
Forming of conceptual bases of fashion industry development in context of society’s social evolution In the article the principles of forming of conceptual bases of fashion industry development are formulated in the context of social evolution of society (on the example of development of consumption society in a period between The World Wars of the ХХ centuries. The results of co-operation of the French fashion and American cinema in 1920th – 1930th, that consist in the mutual influencing assimilation of consumers’ tastes, forming of leading role of mass media in distribution of fashionable tendencies among great consumers’ masses are described.
 
Date 2016-02-01T13:28:07Z
2016-02-01T13:28:07Z
2015
 
Identifier Чупріна Н. В. Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. - 2015. - № 2. - С. 118-125.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/447
 
Language uk_UA