Запис Детальніше

КІТЧ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМИ ПРОЕКТНИХ ОБРАЗІВ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КІТЧ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМИ ПРОЕКТНИХ ОБРАЗІВ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
КИТЧ КАК СРЕДСТВО РЕКЛАМЫ ПРОЕКТНЫХ ОБРАЗОВ В ИНДУСТРИИ МОДЫ
 
Creator Чупріна, Н. В.
Яценко, Н. В.
 
Subject искусствоведение
 
Date 2016-02-01T13:12:29Z
2016-02-01T13:12:29Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чупріна Н. В. Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії моди / Н. В. Чупріна, Н. В. Яценко // ІІІ МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «НАУКА В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ» (19 ноября 2015 г.). Ч. 2. - К. : мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2015. - С. 24-28.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/441
 
Language uk_UA
 
Publisher мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус»