Запис Детальніше

Формирование нового вектора развития индустрии моды в XXI веке

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формирование нового вектора развития индустрии моды в XXI веке
Forming of new vector of the development of fashion industry in a XXI age
 
Creator Чуприна, Н. В.
 
Subject потребительские предпочтения
потребительское общество
массовая мода
продукт индустрии моды
субъект индустрии моды
индустрия моды
модные тенденции
consumer society
fashion industry
mass market fashion
consumers preferences
fashion industry product
subject of fashion industry
 
Description Проведен анализ взаимозависимости творческих и производственных основ функционирования индустрии моды. Охарактеризована современная роль Высокой моды в деятельности модного бизнеса. Сформулированы основные факторы, негативно влияющие на формирование модных стандартов и производство модных продуктов массового производства. Очерчены основные направления повышения потребительской ценности современных дизайнерских предложений, особенно в сегменте массовой моды.
The analysis of interdependence of creative and productive bases
of functioning of fashion industry is conducted. The modem role of the Haute Couture
in activity of fashion business is described. Basic factors that have negative influence
on forming of fashion standards and production of fashion products of mass
market are formulated. Basic directions of increase of consumer value of modem
fashion design supplies are outlined, especially in the segment of mass market.
 
Date 2016-02-05T11:17:22Z
2016-02-05T11:17:22Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Формирование нового вектора развития индустрии моды в XXI веке / Н. В. Чуприна //Value system of modern society problems and prospects : materials of International research and practice conference, Febrary 06-08, 2015. - Westwood (Canada). - 2015. - P. 13-21.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/463
 
Language ru_RU