Формирование нового вектора развития индустрии моды в XXI веке
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формирование нового вектора развития индустрии моды в XXI веке
Forming of new vector of the development of fashion industry in a XXI age |
|
Creator |
Чуприна, Н. В.
|
|
Subject |
потребительские предпочтения
потребительское общество массовая мода продукт индустрии моды субъект индустрии моды индустрия моды модные тенденции consumer society fashion industry mass market fashion consumers preferences fashion industry product subject of fashion industry |
|
Description |
Проведен анализ взаимозависимости творческих и производственных основ функционирования индустрии моды. Охарактеризована современная роль Высокой моды в деятельности модного бизнеса. Сформулированы основные факторы, негативно влияющие на формирование модных стандартов и производство модных продуктов массового производства. Очерчены основные направления повышения потребительской ценности современных дизайнерских предложений, особенно в сегменте массовой моды.
The analysis of interdependence of creative and productive bases of functioning of fashion industry is conducted. The modem role of the Haute Couture in activity of fashion business is described. Basic factors that have negative influence on forming of fashion standards and production of fashion products of mass market are formulated. Basic directions of increase of consumer value of modem fashion design supplies are outlined, especially in the segment of mass market. |
|
Date |
2016-02-05T11:17:22Z
2016-02-05T11:17:22Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Формирование нового вектора развития индустрии моды в XXI веке / Н. В. Чуприна //Value system of modern society problems and prospects : materials of International research and practice conference, Febrary 06-08, 2015. - Westwood (Canada). - 2015. - P. 13-21.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/463 |
|
Language |
ru_RU
|
|