Запис Детальніше

Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини
 
Creator Яремова, М. П.
Чернявський, К. В.
 
Subject реклама
психофізіологія людини
графічний дизайн
стереотипне сприйняття
типографіка
шрифтові композиції
текст
вплив на свідомість
увага споживача
спрощення форм
реклама
психофизиология человека
графический дизайн
стереотипное восприятие
типографика
шрифтовые композиции
текст
влияние на сознание
внимание потребителя
упрощение форм
advertising
human psychophysiology
graphic design
stereotypical perception
typography
font design
text
influence on consciousness
attention of the consumer’s attention
simplifying of shapes
 
Description Виявлено специфіку сприйняття людиною інформації, її привернення уваги до рекламного повідомлення з використанням шрифтових композицій. Проаналізовано співвідношення реакції споживача на естетичний вигляд шрифтів, спрощених форм у різних їх варіаціях. Основний акцент зроблений на аналізі ключових моментів захоплення уваги. Узагальнено основні дані про властивості сприйняття зором зображень і тексту, що на практиці складають необхідні основоположні принципи вдалого дизайну. Виявлено залежність впізнавання образів від закладених у свідомості стереотипів, з якими порівнюються дані, отримані зором. Досліджено методи комбінації змістовного тексту із ілюстраціями, його спрощення на основі сучасних поглядів споживача із врахуванням можливих тенденцій в майбутньому. При опрацюванні проблематики побудови дизайну шрифтових композицій знайдено шляхи задоволення естетичного ідеалу дійсних потреб людини за допомогою наукової методології і знань з впливу на психофізіологічний стан людини.
 
Date 2016-02-05T12:08:39Z
2016-02-05T12:08:39Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Яремова М. П. Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини / М. П. Яремова, К. В. Чернявський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (86) : Серія "Технічні науки". - C. 292-295.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/500
 
Language uk