Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини
|
|
Creator |
Яремова, М. П.
Чернявський, К. В. |
|
Subject |
реклама
психофізіологія людини графічний дизайн стереотипне сприйняття типографіка шрифтові композиції текст вплив на свідомість увага споживача спрощення форм реклама психофизиология человека графический дизайн стереотипное восприятие типографика шрифтовые композиции текст влияние на сознание внимание потребителя упрощение форм advertising human psychophysiology graphic design stereotypical perception typography font design text influence on consciousness attention of the consumer’s attention simplifying of shapes |
|
Description |
Виявлено специфіку сприйняття людиною інформації, її привернення уваги до рекламного повідомлення з використанням шрифтових композицій. Проаналізовано співвідношення реакції споживача на естетичний вигляд шрифтів, спрощених форм у різних їх варіаціях. Основний акцент зроблений на аналізі ключових моментів захоплення уваги. Узагальнено основні дані про властивості сприйняття зором зображень і тексту, що на практиці складають необхідні основоположні принципи вдалого дизайну. Виявлено залежність впізнавання образів від закладених у свідомості стереотипів, з якими порівнюються дані, отримані зором. Досліджено методи комбінації змістовного тексту із ілюстраціями, його спрощення на основі сучасних поглядів споживача із врахуванням можливих тенденцій в майбутньому. При опрацюванні проблематики побудови дизайну шрифтових композицій знайдено шляхи задоволення естетичного ідеалу дійсних потреб людини за допомогою наукової методології і знань з впливу на психофізіологічний стан людини.
|
|
Date |
2016-02-05T12:08:39Z
2016-02-05T12:08:39Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яремова М. П. Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людини / М. П. Яремова, К. В. Чернявський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (86) : Серія "Технічні науки". - C. 292-295.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/500 |
|
Language |
uk
|
|